Jak probíhá společná schůzka?


1.  Úvodní kontakt – krátký telefonát

  • Ozveme se vám telefonicky, abychom si krátce popovídali o vaší situaci a očekáváních.

  • Cílem je zjistit, co potřebujete a zda vám s tím můžeme reálně pomoci.

  • Celý hovor je nezávazný a přátelský, zabere jen pár minut.

2. Domluvíme si formu schůzky

Na základě úvodního hovoru se domluvíme, jakým způsobem bude probíhat další komunikace, tak, aby vám to vyhovovalo:

  • Pokračujeme telefonicky, pokud vám to takto vyhovuje nejvíce.

  • Online schůzka přes videohovor (Zoom, Google Meet…), pohodlně z domova.

  • Osobní setkání – rádi se potkáme i osobně, pokud preferujete osobní kontakt. Zajedeme za Vámi kamkoliv.

3. První schůzka – mapování vaší situace

  • Povíme si více o vaší životní situaci, plánech a finančních cílech.

  • Nepotřebujete si nic chystat, vše vysvětlíme a projdeme společně.

  • Bavíme se o věcech jako: zabezpečení příjmu, bydlení, investice, spoření, důchod, rodina…

4. Návrh řešení na míru

  • Na základě informací vám připravíme návrh možností, které dávají smysl právě pro vás.

  • Vše vám vysvětlíme srozumitelně a bez zbytečných složitostí.

  • Rozhodnutí je vždy na vás - žádný tlak, jen návrhy a doporučení.

5. Spolupráce nebo jen inspirace?

  • Pokud vám návrh bude dávat smysl, domluvíme se na další krocích.

  • Pokud se rozhodnete spolupráci nevyužít, nic se neděje, alespoň získáte nový pohled.

Důvěrnost je samozřejmostí
Vše, co si řekneme, je 100% důvěrné. Ctíme profesionální přístup i lidský respekt a všechny informace spadají pod bankovní tajemství.

Chcete nezávazně probrat Vaši situaci?