Jak probíhá společná schůzka?
1. Úvodní kontakt – krátký telefonát
- 
Ozveme se vám telefonicky, abychom si krátce popovídali o vaší situaci a očekáváních.
 - 
Cílem je zjistit, co potřebujete a zda vám s tím můžeme reálně pomoci.
 - 
Celý hovor je nezávazný a přátelský, zabere jen pár minut.
 
2. Domluvíme si formu schůzky
Na základě úvodního hovoru se domluvíme, jakým způsobem bude probíhat další komunikace, tak, aby vám to vyhovovalo:
- 
Pokračujeme telefonicky, pokud vám to takto vyhovuje nejvíce.
 - 
Online schůzka přes videohovor (Zoom, Google Meet…), pohodlně z domova.
 - 
Osobní setkání – rádi se potkáme i osobně, pokud preferujete osobní kontakt. Zajedeme za Vámi kamkoliv.
 

3. První schůzka – mapování vaší situace
- 
Povíme si více o vaší životní situaci, plánech a finančních cílech.
 - 
Nepotřebujete si nic chystat, vše vysvětlíme a projdeme společně.
 - 
Bavíme se o věcech jako: zabezpečení příjmu, bydlení, investice, spoření, důchod, rodina…
 
4. Návrh řešení na míru
- 
Na základě informací vám připravíme návrh možností, které dávají smysl právě pro vás.
 - 
Vše vám vysvětlíme srozumitelně a bez zbytečných složitostí.
 - 
Rozhodnutí je vždy na vás - žádný tlak, jen návrhy a doporučení.
 
5. Spolupráce nebo jen inspirace?
- 
Pokud vám návrh bude dávat smysl, domluvíme se na další krocích.
 - 
Pokud se rozhodnete spolupráci nevyužít, nic se neděje, alespoň získáte nový pohled.
 
Důvěrnost je samozřejmostí
Vše, co si řekneme, je 100% důvěrné. Ctíme profesionální přístup i lidský respekt a všechny informace spadají pod bankovní tajemství.


